Thursday 20 November 2008

Kena Ceramah :(

semalam hari Rabu aku online la ym aku hehe......aku boring giler pd masa tu :) tiba2 ada seseorang buzz aku.... ^^ aku pun chat ngan dia hehe....mcm2 yg berlaku masa tu tapi ok la chat ngan dia tu dpt gak bende yg manfaat trima kasih ya.......utk org yg chat ngan aku semalam cuma bila aku chat ngan dia cam kener ceramah la plak.....tergamam aku x tahu nk ckp aper :) hehe...sampai kol 1 pg dgr ceramah kalu blh aku cdgkan kat dia leh jadi penceramah part time hehe....

3 comments:

Anonymous said...

heheh... cam kenal je sape yg bagi ceramah ni...
bukan ceramah dik tp perkongsian rohani...
nasihat...

Unknown said...

ish budak ni..
jangan anggap ceramah.
anggap sebagai nasihat abg kepada adik..
maaf la kalau abg ceramah yang panjang.
tapi fikirlah yang mana baik dan yang mana tak baik k..

Afin said...

hahaha, betul2x ape yang arrabe' ni ckp XD
dengar tuh.. n jgn lupa "homework"! XD

 

Design By:
SkinCorner