Tuesday 7 April 2009

lain yg aku mintak lain yg dia bg.....

Masa tu hujan agak lebat...pada waktu mlm la..ehem...tiba2 perut aku berbunyi plak hehe menandakan lapar neh. Mergency Mergency...huhu pastu aku pun amik keputusan utk kuar dr umah gi kedai makan.Ermm..aku tgk fikir nk gi kedai tomyam tu ke atau pun nk gi gerai Mak Jah jek.Kedai tomyam bertentangan dgn jalan raya huh malas nk lintas..aku pun wat keputusan utk pergi ke Gerai Mak Jah.Sampai jer kat situ aku pun oder arr nasi ayam..ngan karot susu.Tahu x ape dia bg...bahagian makanan tu betul dah..nasi ayam dia hantar kat akuh..tapi kat minuman dia bg aku TEH SUSU... oit Mak Jah nie maner mai TEh Susu neh...sy oder karot susu..bg minuman kuno ==" tapi x perlah aku malas nk komplain aku bedal jer teh tuh....hehe..selamat ko Mak Jah sbb aku dh lama kenal dia. Masa kecik selalu aku beli ais kacang kat dia...huh mengenang kembali zaman aku masa kecil..^^
SEKIAN

1 comment:

Anonymous said...

heheeh....dulu im memang rajin p beli ais kacang.....

 

Design By:
SkinCorner