Wednesday, 29 April 2009

Aku jadi x menentu.......

EXAM EXAM EXAM...mid year wa......MySpace aku ase mcm nk pengsan jer....sejak akhir2 nie mmg aku tertekan giler...report nk kene hantar...dgn cikgu komplain pasal pengawas pastuh Pengetua nk check buku....ditambah plak 2syen......pastu plak sume subjek pengetua nk dan nama aku tersenarai dlm TOP 5 aku ase cam nk putus ase jer.....tinggal bper ari jek agi nk exam...byk subjek yg aku belom cover sbb nk siapkan keje2 yg belum siap...yerla mmg la aku x patot komplain tetapi pengetua pun kene faham bile dh nk dekat exam kami sume x pandang dah keje umah.....kami sume focus utk exam..nie dh la dia nk buku utk every subjek....nk dlm minggu tuh jugak.Then cikgu yg mengajar kami bg kejer secara pukal....nk masa tuh juga...aku lar..sbb nama aku tersenarai...bodoh atau x bodoh cikgu tuh....??? aku ase pengetua tuh lagi bodoh....fikir arr sket org dh nk dekat exam..org x check buku....at least biarla kami lepas exam dulu..kami bukan pandai len la kami hebat....belajar sket dh masuk....x paham ke ???? nk aku ajar ke ?? mcm maner ko leh jadi pengetua ??? x faham ke tekanan yg kami alami...har ?? MySpace aku ase argghhh...!!!!!!!!!!!!!!!!!! tension.....boleh ke aku buat utk exam nie.....????????????

3 comments:

arrabe' said...

bersabarlah dik..
baca surah al asr.
dan terjemahan.
sesungguhnya orang yang beruntung adalah orang yang bersabar.

tak elok kata cikgu bodoh.
seteruk mana dia pun, dia cikgu kita.
keberkatan ilmu pada mereka.

Afin said...

wah~ tekanan nye.. orang yang bace ni tekanan jugak jadi nye =)
Sabar ye =)
Ujian tu.. Berusaha!

Normalhuman said...

hehe....betul tuh afin....eh....Afin wht happened to ur fs ???

 

Design By:
SkinCorner