Friday 3 April 2009

Ditegur oleh makcik yg misteri....

salam pertemuan..hehe igtkn aku nk berhenti dh update blog...tapi tangan nie ase gatal nk tulis...ermm huhu... ada satu lg peristiwa yg menarik berlaku kat aku...cter dia camnie...pada hari ahad org potih ckp sunday ades...aku peng 2syen...insyaAllah aku xkn ulangi pekara yg sama....masa tuh aku br balik dr cc tapi x main pun sbb penuh sgt..so aku ngan kwn aku nama Amirul balik.Mase dlm perjalanan...aku ngan Amirul gi beli eskrem kat kedai mamak,aku beli aiskrim moo...huu sedap.Amirul plak beli eskrem ape eik ??? x igt pastu kan...aku ngan Amirul pun bergerak la ke stesen bas.Sementara nk tunggu bas kami menikmati aiskrim yg amat lazat MySpace...aku nie kalu bab benda manis no.1 opss !! nk terkeluar tajuk plak ok continue...masa tgh menikmati aiskrim...aku ngan Amirul dok fikir ttg oral ngan PLBs....serta keje umah yg lain.Kami mula merungut..... yerla keja byk masa diberi pendek jek...geram akuh time2 dok merungut tuh...tiba2 ku dn Amirul mendengar suara yg amat lembut....penuh sifat Keibuan... dia berkata nak...jgn merungut nanti x berkat ilmu...insyaAllah nak boleh buat...aku dgn Amirul tergamam seketika...selepas beberapa saat bas pun tiba....aku ngan Amirul pun nek bas tapi sempat ucap terima kasih dn lambai kepada makcik tersebut.Sygnya perkenalan aku dgn makcik tu x sampai 10 minit tapi memberi impak yg besar kepadaku.....sehingga sekarang kata2nya masih bermain di fikiran ku.....

SEKIAN.....

1 comment:

Kak Nana Cumey said...

betul3...
jangan merungut...
tak baik tau dik...
eit tak rindu akak ke?
heheh...

 

Design By:
SkinCorner