Wednesday 25 March 2009

Sukan Tara kat skool....hampeh tol

sukan tara kat skolah aku....cikgu buat 2 hari jek selasa ngan rabu lar....mase selasa tu aku pakai uniform skool sbb kuiz sejarah...tiba2 kuiz sejarah postpone gi bln JUN....pulak dah....mmg nk kene cikgu neh...MySpace sebelum hari selasa tuh...aku mmg dh plan nk bawa baju sukan sekali....ermm tapi ase malas plak nk bawa...abes kene maki ngan Cikgu Tengku Ashilah...."mule la ceramah dia " huhu..aku pun memulakan aktiviti sukan tara...mule2 lontar peluru huhu nk tahu aku lontar baper meter ?? cuba la teka then aku buat 100 meter plak....masa aku lari 20 saat je..laju x ? ^^" tapi badan ,lengan termasuk kaki aku cam nk patah......Keesokan harinya(rabu) acara 400 meter dan lompat jauh aduh...dgr2 400 meter aduh sakit jantung aku....tapi yg lawaknya sume ckp wei satgi kita lari same2...hampeh korang kate len buatnya len . Mase mula lari 400 meter ade satu budak tuh terjatuh aduh ....tp bkn aku lar kesian aku tgk tp lawak giler...jatuh berpusing2 plak tuh..x dpt dibygkan MySpacetapi ia merupakan kenangan manis bg ku....walaupun aku dpt second last dlm 400 meter wa....MySpace

No comments:

 

Design By:
SkinCorner