Thursday 19 March 2009

Blood TypE....B

Pada hari khamis bersamaan 12/3/2009..hehe dlm bulan Islam ermm x tahu la plak (^.^)
ermmm....cikgu Kaunseling aku ader la jemput beberapa pensyarah mude dr Kolej PTPL yg diketuai oleh Cik Yuslina..huhu CIK tuh......ade peluang.....ermmm diaorg nie datang bg ceramah ttg ilmuwan sains walaupun aku dapati ia hanyalah x lebih dprd aktiviti yg berkaitan dgn Sains...boring tol....then ade satu aktiviti nie....berkaitan dgn memeriksa darah kite jenis ape...pergh...MySpace takut plak aku....masa tu Puan Asyrah nk cucu jari aku... aku pun erk....selawat pastu tarik nafas.."aku ckp ok teruskan"then mase nk cucuk aku ckp jap..!!!! sapu sket ubat kebas huhu ok teruskan....Puan Asyrah pun cucuk la jari aku walaupun ade beberapa insiden yg agak melucukan hehe..dan aku dapati darah jenis B....hrmm cam x menarik jek.....tp ok la gak sekurang-kurangnya aku dpt tahu darah aku jenis B...SEKIAN

No comments:

 

Design By:
SkinCorner