Thursday 4 December 2008

Andai ku tahu......

bila aku gi summer camp di Sekolah Sains Pokok Sena Alor Setar Kedah pada 30 nov - 3 DEc 2008...... mmg byk benda dpt aku belajar ttg terutama ttg ibadat...dan bila aku dgr motivasi oleh seorang ustaz di summer camp mmg menginsafkan aku...selama ini ku tidak pernah menjadi ank yg baik selama ini ku tidak pernah menjadi kwn yg baik dan andai ku tahu bila tibanya ajal aku.......sebelum itu aku ingin memohon maaf atas segala kesilapan aku......sekiranya aku pergi dahulu dr kamu aku mohon agar korang berdoa la keatas aku dan maafkan la aku kerna aku hanya manusia yg selalu melakukan dosa........setela aku melihat video2 yg ditayangkan.....aku sedar bhw aku belum layak lagi utk mencium bau syurga...aku selalu berdoa agar aku mati dlm keadaan yg tiada dosa.....sesungguhnya ajal tidak mengenal umur seseorang insan.....bila tiba masanya dia akan pergi jua meninggalkan kita......ANDAI KUTAHU KAPAN BILA AJAL KU.....
AKU INGIN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH TERUTAMA ABG FACI AKU ABG FADZIL,DIGI,PANTHER,IS,FAIZ,MAT DAN,MAT SENYUM,GAGAP,IKHWAN.FAIZ,HELMI.....KUMPULAN MELATI DI SUMMER CAMP 2008

2 comments:

Unknown said...

salam, dik..
masih belum terlewat untuk kita mengambil langkah perubahan.kan?

Normalhuman said...

harap2 mcmtu lah......

 

Design By:
SkinCorner